باربری ملاصدرا - اتوبار ملاصدرا - باربری یاس

اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه در ملاصدرا

باربری ملاصدرا - اتوبار ملاصدرا - باربری یاس

اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه در ملاصدرا

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی اثاثیه منزل یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی میباشد. میتوان به جرات گفت بسته بندی اثاثیه منزل مهم ترین مرحله فرآیند اسباب کشی میباشد. یک اثاث کشی ایمن و بدون دردسر نیازمند بسته بندی اصولی و صحیح میباشد.در اینجا قصد داریم اول به ضرورت بسته بندی اثاثیه منزل بپردازیم. سپس وسایل مورد نیاز این کار و کاربرد هرکدام از آن ها در بسته بندی خواهیم گفت.
چرا شما به بسته بندی اثاثیه منزل نیاز دارید؟
زمانی که شما یک وسیله ای را به صورت نو خریداری میکنید، تقریبا در اکثر موارد دارای بسته بندی مخصوص میباشد. شما در هنگام حمل آن مشکل خاصی نخواهید داشت. زیرا هم به صورت اختصاصی بسته بندی شده است و هم فقط باید همان یکی را حمل کنید. حال شما قصد اسباب کشی دارید و باید تمام اثاث منزل خود را جا به جا کنید. در اینجا حمل و جا به جایی اسباب شما سخت شده و احتمال آسیب دیدن آن ها وجود دارد.  قطعا برای شما مهم است که وسایل حساس و بعضا گرانقیمت شما آسیب نبیند. خب راه حل چیست؟
راه حل بسته بندی اثاثیه شما به صورت صحیح و اصولی میباشد. ممکن است شما بگویید هزینه بسته بندی لوازم منزل زیاد است یا با دقت در حمل اثاثیه میتوان جلوی آسیب دیدن آنها را گرفت. این نکته را در نظر داشته باشید که شما هر چه قدر هم در حمل اسباب تان دقت به خرج بدهید، ممکن است در مسیر حمل راننده ترمز کند و در اثر برخورد لوازم به یکدیگر، اسباب شما آسیب ببیند.
بابل رپ وسیله ایست که از تلفیق نایلون و حباب های هوا تشکیل شده است. وجود حباب های هوا باعث جلوگیری از ضربه دیدن شی داخل کیسه بابل رپ میشود.از بابل رپ برای بسته بندی اقلام درشت و سنگین مانند یخچال، لباسشویی، گاز، ماشین ظرف شویی، مبل و … استفاده میشود. دو نوع نایلون حباب دار وجود دارد.

نخودی
گردویی
تفاوت این دو نوع در بزرگی حباب های هوای و ضخامت آن ها مییباشد. نوع گردویی مقاومت بیشتری در مقابل ضربه دارد و توصیه میشود در مسافت های طولانی از این مدل استفاده شود.

نمونه های مشابه در بازار کیفیت لازم را ندارند و کارایی زیادی در محافظت از لوازم شما نخواهند داشت. این بابل رپ ها مخصوص بسته بندی میاشند.

کارتن اسباب کشی پنج لایه
هزینه آسیب دیدن لوازم شما و احتمالا جایگزین کردن آن به مراتب هزینه بیشتری نسبت به بسته بندی دارد. بسته بندی وسایل برای اسباب کشی یک نوع بیمه کردن وسایل شما در مقابل آسیب دیدگی احتمالی میباشد. بنابراین بسته بندی اثاثیه منزل کار منطقی بنظر میرسد.همچنین بسته بندی اثاثیه منزل باعث سهولت در اسباب کشی شما میشود و جابه جایی لوازم شما را راحت تر میکند. از دیگر مزایای بسته بندی، کاهش هزینه های اثاث کشی شما میباشد. زیرا هر چه اسباب کشی شما کمتر طول بکشد، شما هزینه کمتری بابت کارگر و جابه جایی بار پرداخت میکنید.
بسته بندی باعث عدم شلوغی و گم شدن لوازم شما هنگام اثاث کشی میشود. همچنین بسته بندی اصولی کار چیدمان لوازم منزل شما را خیلی راحت میکند.
حال چه وسایلی برای بسته بندی اثاثیه منزل مورد نیاز است؟
در اینجا آن ها را معرفی میکنیم.
انواع تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل
نایلون حباب دار ضربه گیر( بابل رپ)